• يکشنبه ٢٩ بهمن ١٤٠٢-١٠:٢٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٤٦١
کاشانی تذکر داد:2-216

تأخیر در رسیدگی به کار شهروندان و اقدامات سلیقه‌ای، وجهه شورا و شهرداری را مخدوش می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران، با تأکید بر رسیدگی به موقع به مسائل شهروندان، خواستار انجام کارها در اسرع وقت و نیز جلوگیری از انجام اقدامات سلیقه‌ای از سوی برخی افراد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو شورا در خصوص تأخیر در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به موضوع باغات و پرداخت عوارض از سوی مالکان، طی تذکری گفت: پس ازمدت‌های مدید این پرونده‌ها به دست شورا می‌رسد؛ اما متأسفانه روند رسیدگی به این موارد بسیار طولانی می‌شود که این می‌تواند دو دلیل داشته باشد. یا بخش مربوطه، توانایی ارائه خدمات خوب به شهرداری را ندارد و یا این موضوع، دچار سوءمدیریت شده است. 
وی افزود: متأسفانه این ذهنیت برای شهروندان ایجاد می‌شود که عدم رسیدگی به موقع به پرونده‌ها عامدانه بوده و به دلیل افزایش عوارض است. چرا این سوء مدیریت باید سبب شود تا مردم تصور کنند ما قصد انجام کار آن‌ها را نداریم؟ لذا درخواست می‌شود در فرصتی ویژه به مسائل و موانع موجود در این مسیر رسیدگی شود. 
کاشانی در ادامه درخصوص اقدام شهرردار منطقه 5 تهران مبنی بر تغییر احکام نواحی در این منطقه نیز بیان کرد: عمدتاً کارکنان شاغل در بخش اجتماعی، زنان متأهل و دارای فرزند هستند که این تغییر احکام نواحی، موجب تباه شدن و به هم ریختن زندگی شخصی و خانوادگی کارکنان است. شهردار اجازه این کار را ندارد. 
عضو شورای شهر در ادامه اظهارات خود با اشاره به ملاقات مردمی در منطقه 14، اقدامات انجام شده از سوی فردی که خود را سایه شهردار تهران می‌خواند؛ بیان کرد: اقداماتی که فرد مورد نظر در منطقه 14 انجام می‌دهد؛ موجب خدشه در وجهه و محبوبیت شهردار می‌شود. به عنوان مثال یکی از اقداماتی که این فرد انجام داده؛ قطع سامانه اینترنتی جانبازان در روز جانباز است. این کج سلیقگی به کار شورا و شهرداری آسیب می‌زند. لذا درخواست می‌شود از انجام اقدامات سلیقه‌ای این چنینی جلوگیری شود. 
 
کد خبر: 2-216

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: